Suzuki uruchomiło usługę sieciową SUZUKI CONNECT, która pozwala na stałe monitorowanie samochodu za pośrednictwem aplikacji instalowanej na smartfony.
SUZUKI CONNECT powiadamia użytkownika pojazdu m.in. o włączonych światłach, aktywowaniu kontrolnej lampki informującej o awarii, zbliżającym się przeglądzie, uruchomieniu pojazdu bez wiedzy użytkownika i zmianie lokalizacji samochodu.
Za pośrednictwem aplikacji SUZUKI CONNECT można również zdalnie blokować oraz odblokować zamki drzwi – funkcja jest nieaktywna w wypadku zablokowania zamków pilotem.
Usługa lokalizacji pojazdu pozwala na odnalezienie samochodu Suzuki na parkingu oraz udostępnienia jego położenia.
Użytkownik pojazdu może wyświetlić historię jazdy z ostatnich 18 miesięcy, zawierającą informacje o średnim zużyciu paliwa, pokonanych dystansach oraz miejscach rozpoczęcia i zakończenia podróży.
W celu uruchomienie usługi SUZUKI CONNECT należy skontaktować się z autoryzowanym dilerem Suzuki.
Aktualnie SUZUKI CONNECT jest dostępne dla użytkowników Suzuki S-Cross bieżącej generacji. Wkrótce nowa usługa obejmie również inne modele Suzuki.
W Warszawie odbyło się czterodniowe szkolenie poświęcone modelowi Suzuki Swift, który w kwietniu wjechał do Europy.
Dowiedz się więcejNowy Swift - kolejny model tzw. globalny - zachował charakterystyczną linię kojarzącą się z poprzednimi generacjami tego świetnie rozpoznawanego Suzuki, ale przeszedł radykalne przeprojektowanie.
Dowiedz się więcejOd wielu lat redakcja Auto Świat publikuje swój raport dotyczący usterkowości samochodów osobowych 26 marek najpopularniejszych na polskim rynku.
Dowiedz się więcej19 kwietnia kadra naszych pięściarzy zmierzyła się w pojedynkach boksu olimpijskiego z reprezentantami Irlandii. Mecz Polska – Irlandia zakończył się wynikiem 14:6.
Dowiedz się więcej