14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

17.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, Tor Trinec, 09.06. 2019

Czwarte szkolenie z tegorocznej edycji Suzuki Moto Szkoły odbyło się na torze Trinec. To był bardzo upalny dzień. Na torze na uczestników czekał nagrzany, przyczepny asfalt. Nitka toru była bardzo kręta. Prosta startowa szybka, a dalej już tylko zakręty - te szybkie, jak i wolne, o podwójnym szczycie, i o promieniu malejącym. Pośród uczestników dało się zauważyć pot na czole, ale i uśmiechy na twarzy.

Dowiedz się więcej
10.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, ODTJ Pomorze 01.06.2019

Suzuki Moto Szkoła to projekt szkoleniowy w którym biorą udział głównie mężczyźni. 1 czerwca te proporcje nieco się zmieniły, bowiem przyjechały do nas "Speed Ladies", pozytywnie zakręcone kobiety na motocyklach.

Dowiedz się więcej
06.06.2019

Katana już w Polsce!

Legendarny naked Suzuki Katana już w czerwcu trafi do polskich salonów sprzedaży. Suzuki ogłasza cenę najnowszego motocykla w portfolio, a wybrane autoryzowane salony sprzedaży zapraszają na dni otwarte, podczas których będzie obowiązywać atrakcyjna oferta specjalna.

Dowiedz się więcej
29.05.2019

Limitowana edycja Suzuki GSX-R1000 #42

Z okazji sukcesów Suzuki Ecstar Team w zawodach MotoGP powstała limitowana edycja motocykla GSX-R 1000 sygnowana osobiście przez zawodnika królewskiej klasy Alexa Rinsa. GSX-R 1000 z serii #42 jest oferowany z opcjonalnym pakietem wyścigowym, wejściówką na padok podczas rundy MotoGP w Brnie, a także pakietem uczestnictwa w wydarzeniu Track Day na tym torze.

Dowiedz się więcej