Hayabusa. Maszyna doskonała.

Zaprezentowana w 1999 roku pierwsza generacja Hayabusy zszokowała motocyklowy świat dostarczając zupełnie nowy poziom prędkości, mocy i osiągów. Z miejsca zyskała tytuł najszybszego motocykla na świecie i zapoczątkowała kategorię ultrasportowych motocykli. Wspomniane cechy zapewniły jej pozycję numer jeden przez ostatnie dwie dekady. Trzecie wcielenie Hayabusy wprowadza najnowsze osiągnięcia technologii, żeby zapewnić jeszcze większą kontrolę i komfort, oraz radość z jazdy najlepszym motocyklem sportowym na świecie.

ZADZIORNA, STYLOWA, WYRAFINOWANA

Nowa generacja wiernie dziedziczy DNA pierwszej generacji Hayabusy i wynosi je do współczesnych czasów. A także w przyszłość. Świeży wygląd, nad którym inżynierowie Suzuki tak ciężko pracowali, przedstawia ostre kształty, nowoczesny, wyrazisty styl, który wyraża wyrafinowanie i ponadprzeciętne osiągi. Całość uzupełnia zaawansowana technologia.

Agresywna, odświeżona sylwetka

By zaprojektować smuklejsze, bardziej kompaktowe tłumiki, które rysują prostą linię włożono wiele wysiłku. Nie tylko sprawia to, że tył wygląda lżej i przesuwa środek ciężkości w kierunku przodu motocykla, ale też uzupełnia się z ostrym, zadartym do góry ogonem, by jeszcze bardziej podkreślić agresywną sylwetkę Hayabusy oraz zaprezentować gotowość do ataku.

Nowoczesny zestaw wskaźników

Motocykliści kochają niebywałą funkcjonalność i dobrze znane, rozpoznawalne rozmieszczenie zegarów Hayabusy. Nowy zestaw wskaźników zyskuje jeszcze bardziej, dzięki zastosowaniu przemyślanych rozwiązań nadających mu współczesny wygląd i jeszcze lepszą funkcjonalność, jak nigdy wcześniej.

Stylowe i zaawansowane oświetlenie

Zarówno światło mijania jak i projektorowy reflektor świateł drogowych wykorzystują technologię LED, by zapewnić czyste i jasne oświetlenie i uczynić Hayabusę wyraźnie widoczną dla pieszych, a także innych uczestników ruchu drogowego o każdej porze dnia i nocy.

S.I.R.S.

SUZUKI INTELLIGENT RIDE SYSTEM

Inteligentny system wspomagający kierowcę w prowadzeniu motocykla, hamowaniu, zwiększający łatwość użytkowania, wygodę i bezpieczeństwo podczas podróży i codziennej eksploatacji.

Suzuki Drive Mode Selector Alpha (Przełącznik trybu jazdy)

Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) łączy pięć zaawansowanych, elektronicznych systemów, które pozwalają kierowcy wybrać jeden z kilku spersonalizowanych ustawień. Optymalizuje wydajność i zachowanie maszyny, aby dopasować je do różnych nawierzchni drogowych, warunków jazdy, a także preferowanego stylu jazdy. Eksperymentuj z różnymi ustawieniami i wybierz takie, które pozwolą udoskonalić Twoje umiejętności jednocześnie ciesząc najlepszymi wrażeniami z jazdy.

Motion Track Traction Control System (System kontroli trakcji)

Nowy system kontroli trakcji zaprojektowany, by zapewnić lepszą stabilność i umożliwić łatwiejszą kontrolę nad Hayabusą w zmiennych warunkach drogowych, przy jednoczesnym zmniejszeniu poziomu stresu i zmęczenia. TC zapewnia gładką kontrolę, która nie ingeruje nawet podczas jazdy w sportowym stylu, jeśli sytuacja tego nie wymaga. Oferuje 10 stopni pracy i możliwość całkowitego wyłączenia.

Power Mode Selector (Przełącznik trybu mocy silnika)

Motocyklista może wybrać spośród trzech różnych charakterystyk osiągów silnika. Pierwszy tryb zapewnia najostrzejszą, najbardziej bezpośrednią reakcję na gaz. Drugie ustawienie oferuje bardziej liniowe oddawanie mocy i łagodniejszą reakcję na pracę manetki. Trzeci wariant gwarantuje najbardziej miękką reakcję na operowanie manetką i znacznie łagodniejszy przebieg krzywej mocy i zmniejszoną moc maksymalną.

Engine Brake Control System (System kontroli hamowania silnikiem)

Funkcja reguluje zjawisko hamowania silnikiem, aby zapobiec ślizganiu się lub przeskakiwaniu tylnej opony i tym samym zapewnić płynne i w pełni kontrolowane zachowanie motocykla. Możliwość wyboru jednego z trzech trybów lub całkowitego wyłączenia tej funkcji pozwala dostosować efekt hamowania silnikiem do warunków jazdy lub własnych preferencji.

Dwukierunkowy quickshifter

Pozwala kierowcy zmieniać biegi i redukować znacznie szybciej i łatwiej, bez konieczności używania dźwigni sprzęgła. Do wyboru są dwa tryby pracy – tryb 1 zapewnia szybszą niemal wyścigową reakcję na zmianę biegów, a tryb 2 oferuje łagodniejszy sposób działania.

Anti-lift Control System (System przeciwdziałania podnoszenia przedniego koła)

Zapewnia większy spokój kierowcy podczas przyspieszania zapobiegając unoszeniu się przedniego koła. Daje możliwość wyboru jednego z dziesięciu stopni działania systemu lub całkowitego jego wyłączenia. Przy najwyższym ustawieniu praktycznie niemożliwym jest uniesienie przedniego koła, nawet z pasażerem za plecami i maksymalnie odkręconą manetką gazu.

Launch Control System (Asystent startu)

Pomaga zapewnić skuteczny start i przyspieszenie z pozycji zatrzymanej. Asystent startu Launch Control daje możliwość wyboru jednego z trzech trybów, tak by kierowca wybrał odpowiedni dla swoich umiejętności, doświadczenia i pewności siebie.

Motion Track Brake System (System kontroli hamowania)

Ten system wzmacnia kontrolę podczas hamowania aktywując ABS nie tylko podczas jazdy w linii prostej, ale również podczas hamowania w złożeniu do zakrętu. Monitorując dane z czujników prędkości przedniego i tylnego koła, jak również poziom pochylenia motocykla dzięki danym z sensora IMU, jednostka sterująca ABS-em ocenia, kiedy wymagana jest jego interwencja.

Specyfikacja techniczna

Moc maksymalna 140 kW (190 KM) / 9700 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 150 Nm/7000 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,2 s
Prędkość maksymalna 299 km/h
Długość całkowita 2180 mm
Szerokość całkowita 735 mm
Wysokość całkowita 1165 mm
Rozstaw osi 1480 mm
Prześwit 125 mm
Wysokość siedziska 800 mm
Masa własna 264 kg
Typ silnika 4-suwowy, chłodzony cieczą, rzędowy, 4 cylindry, DOHC
Średnica i skok tłoka 81 mm x 65 mm
Pojemność silnika 1340 cm3
Stopień sprężania 12.5:1
Zasilanie w paliwo Wtrysk paliwa
Rozrusznik Elektryczny
System smarowania Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów 6-biegowa
Zawieszenie - przód Odwrócony widelec teleskopowy
Kąt główki ramy / wyprzedzenie 67° 00’ / 90 mm
Hamulce - przód Brembo Stylema®, 4-tłoczkowe, dwie tarcze, ABS
Opony - przód 120/70ZR17M/C (58W)
Zapłon Elektroniczny (tranzystorowy)
Pojemność zbiornika paliwa 20 l

KOLORY

ROK MODELOWY 2024

Pearl Vigor blue / Pearl briliant White (JWN)

Metallic Matt Black N02 / Glass Sparkle Black (KGL)

Metallic Thunder Gray / Candy Daring Red (CJH)

GOTOWY DO DZIAŁANIA

Active Speed Limiter - Ogranicznik prędkości

Po raz pierwszy dostępny w motocyklu, praktyczny system pozwoli kierowcy ustalić limit prędkości, którego motocykl nie przekroczy, eliminując tym samym obawę przed przekroczeniem dopuszczalnych prędkości lub jazdą ze zbyt dużą prędkością niż zamierzona.

Emergency Stop Signal – Sygnalizacja hamowania awaryjnego

Jeśli motocykl hamuje gwałtownie podczas jazdy z prędkością 55 km/h lub więcej, kierunkowskazy przednie i tylne błyskają z dużą częstotliwością by ostrzec pojazdy jadące za motocyklem.

Suzuki Easy Start System – System łatwego rozruchu

Umożliwia kierowcy uruchomienie motocykla pojedynczym naciśnięciem przycisku rozrusznika. Nie ma potrzeby wciskania dźwigni sprzęgła, gdy skrzynia ustawiona jest na biegu neutralnym, a rozrusznik automatycznie rozłączy się w momencie uruchomienia silnika.

Low RPM Assist – asystent ruszania

Płynnie podnosi prędkość obrotową silnika podczas ruszania z pozycji zatrzymanej lub jazdy z niską prędkością, by zapobiec zgaśnięciu silnika i zapewnić lepszą kontrolę podczas jazdy i częstego zatrzymywania w ruchu stop&go.

Cruise Control System - Tempomat

Tempomat to przydatna podczas podróżowania ze stałymi prędkościami, np. na autostradach funkcja redukująca zmęczenie i pozwalająca utrzymać stałą ustaloną prędkość bez konieczności operowania manetką gazu.

Combined Brake System – Kombinowany układ hamulcowy

Obsługa dźwigni przedniego hamulca dostarcza siłę hamowania zarówno na przednie jak i tylne zaciski hamulcowe. Dzięki temu proces hamowania jest skuteczniejszy i bardziej pewny.

Motion Track Brake System – System kontroli trakcji

Ten system wzmacnia kontrolę podczas hamowania aktywując ABS nie tylko podczas jazdy w linii prostej, ale również podczas hamowania w złożeniu do zakrętu.

Slope Dependent Control System – System kontrolowania jazdy po pochyłości

Zapobiega podnoszeniu tylnego koła podczas hamowania i zjazdu z wzniesienia. Sterownik ABS-u wykorzystuje dane przekazane przez czujnik IMU by ocenić pozycję motocykla.

Hill Hold Control System – Asystent ruszania pod górę

Gdy motocykl zatrzyma się na drodze prowadzącej pod górę, system automatycznie aktywuje tylny hamulec na 30 sekund nawet jeśli kierowca nie użyje hamulców. To rozwiązanie ułatwia płynne ruszanie pod górę pozbawione ryzyka, że motocykl stoczy się do tyłu.

MAKSYMALNA PRZYCZEPNOŚĆ, ZWINNOŚĆ I SIŁA HAMOWANIA

Silnik

Udoskonalenia wprowadzenie w legendarnym, chłodzonym cieczą czterocylindrowym silniku Hayabusy o pojemności 1340 cm3 zapewniają jeszcze lepszą równowagę pomiędzy osiągami, wydajnością i trwałością, jednocześnie spełniając normy emisji spalin Euro 5. Kontynuując dumne dziedzictwo najszybszego motocykla na świecie w ustanowionej kategorii w 1999 roku, Hayabusa nadal zapewnia większy moment obrotowy i moc niż jakikolwiek inny sportowy motocykl przy typowych dla codziennej jazdy prędkościach silnika.

Sprawdź akcesoria

Wydech

Zaprojektowany na nowo układ wydechowy, poprawiający wartości mocy i momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów, spełnia normy emisji Euro 5. Inżynierowie Dźwięk dobywający się z układu wydechowego nowej Hayabusy nie drażni kierowcy w trakcie jazdy, jednocześnie dostarczając mocnego brzmienia już od momentu odpalenia silnika.

Rama i zawieszenie

Lekka i wytrzymała, podwójna rama oraz wahacz z odlewu aluminium łącząca niezawodność i wytrzymałość z niską masą. Charakterystyka przedniego i tylnego zawieszenia została zoptymalizowana, by wyeliminować najdrobniejsze ślady nadsterowności podczas jazdy z niższymi prędkościami i osiągnąć większą stabilność i neutralność przy każdej prędkości. Zawieszenia w połączeniu z niskim środkiem ciężkości, dużym rozstawem osi oraz nowymi oponami spełniają założenie zwinności, a także stabilności podczas jazdy z wysokimi prędkościami.

Aerodynamika

Intensywne testy w tunelu aerodynamicznym, przy wykorzystaniu najbardziej zaawansowanych komputerowych narzędzi oraz wieloletnie doświadczenie przyczyniły się do stworzenia wyrafinowanej konstrukcji, w której motocykl staje się bestią tnącą wiatr. Hayabusa ma jeden z najlepszych współczynników oporu powietrza spośród motocykli dopuszczonych do ruchu, oferując ogromny potencjał i stabilność podczas jazdy z maksymalną prędkością.

Układ hamulcowy

Hayabusa jest wyposażona w najnowsze przednie zaciski hamulcowe Brembo Stylema®. Lekka, bardziej zwarta i starannie wyprofilowana konstrukcja powstała z myślą o motocyklach oferujących ekstremalne osiągi. Nowe zaciski gwarantują ulepszony przepływ powietrza wokół klocków hamulcowych, pozwalając wydajne chłodzenie i gotowość do natychmiastowej reakcji.

V-Strom 1050/XT

Cennik

Rok produkcji:

Rok modelowy 2024

Model Regularna cena detaliczna
(PLN, brutto)
Hayabusa 89 900

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Zamów ofertę

Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, odpowie na Twoje pytania
i przedstawi indywidualną ofertę.

1
Podaj nam Twoje imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym motocyklem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.

* Pole obowiązkowe.