Suzuki DR-Z4S jest gotowy na każde warunki. Szybko i sprawnie poradzi sobie z wyzwaniem. Nie ma znaczenia, czy myślimy tutaj o dziurawych szutrowych drogach, czy też o ciasnych asfaltowych nitkach toru. Ten motocykl zabierze Was w dowolne miejsce na ziemi. Suzuki DR-Z4S pokazuje w jaki sposób jeszcze bardziej można dopracować maszynę sprawdzoną przez lata i zarazem będącą liderem w swojej klasie.
Nowy silnik to perfekcyjne połączenie mocy, kontroli i nowoczesnych technologii. Jednocylindrowy, czterozaworowy silnik DOHC o pojemności 398 cm³ z zaawansowanym wtryskiem paliwa i elektroniczną przepustnicą Ride-by-Wire, oferuje liniową reakcję na gaz, świetne osiągi i zgodność z normami Euro 5+. System S.I.R.S. pozwala dostosować charakterystykę silnika do warunków i preferencji kierowcy, dając pewność na każdej nawierzchni. Innowacyjne rozwiązania, takie jak podwójne świece, tytanowe zawory czy nowa głowica sprawiają, że maszyna nie tylko przyspiesza lepiej, ale robi to efektywniej. Dodatkowo system sprzęgła SCAS zapewnia wygodną, łatwą obsługę sprzęgła na każdej trasie.
Lekki, kompaktowy i czytelny wyświetlacz LCD dostarcza nie tylko kluczowych informacji o bieżącym stanie pracy motocykla, ale również pokazuje ustawienia poszczególnych systemów dostępnych na pokładzie nowego Suzuki DR-Z4S. Łączy funkcjonalność z lekką, kompaktową formą.
Zarówno światła drogowe, jak i mijania zostały zintegrowane w jednej lampie LED, która jest kompaktowa, lekka i trwała. Światła pozycyjne LED, wbudowane bezpośrednio w kierunkowskazy, dopełniają funkcjonalny i minimalistyczny styl oświetlenia motocykla.
Tylne światło zespolone oraz podświetlenie tablicy rejestracyjnej wykorzystują kompaktowe diody LED, które zapewniają wysoką widoczność i efektowny wygląd. Tworzą one nowoczesną, przyciągającą uwagę stylistykę.
Długość całkowita (mm) | 2270 |
Szerokość całkowita (mm) | 885 |
Wysokość całkowita (mm) | 1230 |
Rozstaw osi (mm) | 1490 |
Prześwit (mm) | 300 |
Masa gotowego do jazdy (kg) | 151 |
Silnik: | Jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą |
Moc maksymalna KM/kW (obr./min) | 28 kW (38 KM) / 8000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy (obr./min) | 37 Nm / 6500 obr./min |
Średnica cyl. x skok tłoka (mm) | 90,0 mm x 62,6 mm |
Pojemność skokowa (cm3) | 398 cm³ |
Stopień sprężania | 11.1 : 1 |
Rozrusznik | Rozrusznik elektryczny, system Suzuki Easy-Start |
Smarowanie | Sucha miska olejowa |
Skrzynia biegów | 5-biegowa o stałym zazębieniu |
Zawieszenie przód | Teleskopowe upside-down, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe |
zawieszenie tył | Centralny amortyzator, sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe |
Kąt główki ramy/wyprzedzenie (mm) | 27.5° / 107 mm |
Hamulce przód | Hamulec tarczowy 310 mm, zacisk pływający, dwutłoczkowy |
Hamulce tył | Hamulec tarczowy 240 mm, ABS zacisk pływający, jednotłoczkowy |
Ogumienie przód | 80/100R21 M/C 51P |
Ogumienie tył | 120/80R18 M/C 62P |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Pojemność zbiornika paliwa (l) | 8,7 litra |
Pojemność oleju przy wymianie (l) | 1,9 litra |
Średnie zużycie paliwa (l/100 km) | 3,5 l/ 100 km |
Emisja CO2 | 82 g/km |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu Cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.