Prezentacja Cechy Technologie Specyfikacja

Cennik modelu Katana

Rok modelowy 2023
Model Cena PLN
Katana 63 900 zł
Model Cena PLN
Katana 63 900 zł

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Powrót legendy w wielkim stylu

Zaprojektowana, aby zapewnić maksymalną kontrolę i optymalną wydajność. Wykonana tak jak japońskie miecze, z dbałością o najdrobniejszy szczegół. Przenosi przyjemność z jazdy motocyklem na zupełnie nowy poziom.

Ostre linie podkreślają nowoczesny styl motocykla, który równocześnie jest bardzo przyjazny dla kierowcy. Niesamowite osiągi, gwarantuje silnik o mocy 150 KM.

Wzornictwo nowej Katany nawiązuje do kultowego modelu GSX1100S KATANA, który w 1981 r. skradł serca motocyklistów na całym świecie. Nowa Katana to ultranowoczesna maszyna, która zapiera dech w piersiach!

Zaawansowany wyświetlacz LCD

Zestaw wskaźników z regulacją jasności oferuje szeroki zakres przydatnych informacji w kompaktowej obudowie. Zaprojektowano go tak, aby odczyty wielu funkcji były łatwe do rozpoznania. Imponujący wygląd zegarów podnosi też prestiż motocykla.

oświetlenie LED

Nowy design z pionowo ułożonym reflektorem LED o unikalnym prostokątnym kształcie i przednimi światłami LED podkreślającymi ostry wygląd Katany.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Akcesoryjne karbonowe elementy

Pozwalają obniżyć masę i podkreślić nowoczesny sportowy styl Katany.

Komfortowa kierownica

Zwężona, płaska, czarna, aluminiowa kierownica zwiększa sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy i wibracji.

Agresywny design

Tylny błotnik zintegrowany z wahaczem. Przeniesienie tylnych kierunkowskazów i uchwytu tablicy rejestracyjnej tworzy czystsze i bardziej agresywne linie tylnej części motocykla.

Akcesoryjne zaciski Brembo

Zaciski Bremo, dostępne w ofercie Suzuki, pozwalają na modyfikację wyglądu motocykla zgodnie indywidualnymi preferencjami.

Nowoczesny układ wydechowy

Krótki, czarny tłumik jeszcze bardziej podkreśla nowoczesny i czysty styl, równocześnie zapewniając doskonały dźwięk.

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie gazem w zmiennych warunkach drogowych.

Zaawansowany wyświetlacz LCD

Zestaw wskaźników z regulacją jasności oferuje szeroki zakres przydatnych informacji w kompaktowej obudowie. Zaprojektowano go tak, aby odczyty wielu funkcji były łatwe do rozpoznania. Imponujący wygląd zegarów podnosi też prestiż motocykla.

oświetlenie LED

Nowy design z pionowo ułożonym reflektorem LED o unikalnym prostokątnym kształcie i przednimi światłami LED podkreślającymi ostry wygląd Katany.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Akcesoryjne karbonowe elementy

Pozwalają obniżyć masę i podkreślić nowoczesny sportowy styl Katany.

Komfortowa kierownica

Zwężona, płaska, czarna, aluminiowa kierownica zwiększa sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy i wibracji.

Agresywny design

Tylny błotnik zintegrowany z wahaczem. Przeniesienie tylnych kierunkowskazów i uchwytu tablicy rejestracyjnej tworzy czystsze i bardziej agresywne linie tylnej części motocykla.

Akcesoryjne zaciski Brembo

Zaciski Bremo, dostępne w ofercie Suzuki, pozwalają na modyfikację wyglądu motocykla zgodnie indywidualnymi preferencjami.

Nowoczesny układ wydechowy

Krótki, czarny tłumik jeszcze bardziej podkreśla nowoczesny i czysty styl, równocześnie zapewniając doskonały dźwięk.

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie gazem w zmiennych warunkach drogowych.

Zaawansowany wyświetlacz LCD

Zestaw wskaźników z regulacją jasności oferuje szeroki zakres przydatnych informacji w kompaktowej obudowie. Zaprojektowano go tak, aby odczyty wielu funkcji były łatwe do rozpoznania. Imponujący wygląd zegarów podnosi też prestiż motocykla.

oświetlenie LED

Nowy design z pionowo ułożonym reflektorem LED o unikalnym prostokątnym kształcie i przednimi światłami LED podkreślającymi ostry wygląd Katany.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Akcesoryjne karbonowe elementy

Pozwalają obniżyć masę i podkreślić nowoczesny sportowy styl Katany.

Komfortowa kierownica

Zwężona, płaska, czarna, aluminiowa kierownica zwiększa sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy i wibracji.

Agresywny design

Tylny błotnik zintegrowany z wahaczem. Przeniesienie tylnych kierunkowskazów i uchwytu tablicy rejestracyjnej tworzy czystsze i bardziej agresywne linie tylnej części motocykla.

Akcesoryjne zaciski Brembo

Zaciski Bremo, dostępne w ofercie Suzuki, pozwalają na modyfikację wyglądu motocykla zgodnie indywidualnymi preferencjami.

Nowoczesny układ wydechowy

Krótki, czarny tłumik jeszcze bardziej podkreśla nowoczesny i czysty styl, równocześnie zapewniając doskonały dźwięk.

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie gazem w zmiennych warunkach drogowych.

Zaawansowany wyświetlacz LCD

Zestaw wskaźników z regulacją jasności oferuje szeroki zakres przydatnych informacji w kompaktowej obudowie. Zaprojektowano go tak, aby odczyty wielu funkcji były łatwe do rozpoznania. Imponujący wygląd zegarów podnosi też prestiż motocykla.

oświetlenie LED

Nowy design z pionowo ułożonym reflektorem LED o unikalnym prostokątnym kształcie i przednimi światłami LED podkreślającymi ostry wygląd Katany.

hamulce Brembo

Monoblokowe, montowane promieniowo przednie zaciski hamulcowe Brembo – takie same jak stosowane w motocyklu GSX-R1000.

Akcesoryjne karbonowe elementy

Pozwalają obniżyć masę i podkreślić nowoczesny sportowy styl Katany.

Komfortowa kierownica

Zwężona, płaska, czarna, aluminiowa kierownica zwiększa sztywność przy jednoczesnym zmniejszeniu masy i wibracji.

Agresywny design

Tylny błotnik zintegrowany z wahaczem. Przeniesienie tylnych kierunkowskazów i uchwytu tablicy rejestracyjnej tworzy czystsze i bardziej agresywne linie tylnej części motocykla.

Akcesoryjne zaciski Brembo

Zaciski Bremo, dostępne w ofercie Suzuki, pozwalają na modyfikację wyglądu motocykla zgodnie indywidualnymi preferencjami.

Nowoczesny układ wydechowy

Krótki, czarny tłumik jeszcze bardziej podkreśla nowoczesny i czysty styl, równocześnie zapewniając doskonały dźwięk.

System kontroli trakcji z 3 trybami pracy

Pozwala cieszyć się sportową jazdą z większą swobodą, bez stresu i zmęczenia. Pewniejsze operowanie gazem w zmiennych warunkach drogowych.

Najsilniejszy street w ofercie Suzuki

Widok od góry - Katana

Zastosowane technologie

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane tak, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zawieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dostosowując się do oczekiwań kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane tak, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zawieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dostosowując się do oczekiwań kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane tak, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zawieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dostosowując się do oczekiwań kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika.

Przełącznik trybu jazdy (S-DMS)

Można wybrać trzy różne ustawienia trybu jazdy różniące się mapami pracy. Do dyspozycji są mapy zaprojektowane tak, by dopasować charakterystykę dostarczania mocy do różnych warunków eksploatacyjnych, takich jak jazda na torach wyścigowych, jazda po wąskich i krętych drogach, jazda w ruchu miejskim, w korku lub na prostych, otwartych drogach.

Regulowane zawieszenie

Zastosowane zawieszenie pozwala na pełną regulację zarówno z przodu, jak i z tyłu, dostosowując się do oczekiwań kierowcy.

Wspomaganie na niskich obrotach

System wspomagania kierowcy przy pracy silnika na niskich obrotach monitoruje i automatycznie reguluje obroty silnika podczas ruszania z miejsca oraz wolnej jazdy. Dzięki temu łatwiej jest wystartować, a także manewrować przy dużym natężeniu ruchu lub na zatłoczonym parkingu.

Suzuki Easy Start System

W typowym motocyklu podczas rozruchu silnika kierowca musi przytrzymać przycisk rozrusznika, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki Suzuki Easy Start wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika.

Widok 360

Specyfikacja techniczna

Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 999 cm3
Średnica x skok tłoka 73,4 mm x 59,0 mm
Skrzynia biegów 6-stopniowa ze stałym zazębianiem
Długość całkowita 2130 mm
Szerokość całkowita 835 mm
Wysokość całkowita 1110 mm
Rozstaw osi 1460 mm
Prześwit 140 mm
Wysokość siedziska 825 mm
Masa własna 215 kg
Zawieszenie przód Widelec upside-down, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Hamulce przód Tarcze, podwójne
Hamulce tył Tarcze
Opony Przód 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe
Opony Tył 190/50ZR17M/C (73W), bezdętkowe
Zbiornik paliwa 12,0 L

Zamów ofertę !

1
Podaj nam Twoje imię i nazwisko oraz e-mail lub numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym motocyklem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.