06.02.2017

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Od naszego przyjazdu temperatura w ciągu dnia wahała się między 30 a 35 stopni, Jednak w dniu przyjazdu Patryka „Kosy” Kosiniaka od godziny 16:00 wisiały nad nami czarne chmury. Rozpoczęła się ulewa stulecia i powstało ryzyko, że testy zostaną przerwane do momentu poprawy pogody. Na szczęście o 6 rano wypogodziło się i mieliśmy optymalne warunki do jazdy. A było tak…

Kosiniak rozpoczyna testy. ABS jest włączony, ma zwykłe, drogowe opony. Jeździ szybko, a nawet za szybko jak na zapoznanie z motocyklem. Po pierwszej sesji inżynierowie Suzuki, oceniając styl jazdy Kosiniaka, decydują się na wyłączenie ABS-u. Patryk jeździ coraz szybciej choć na „cywilnych” oponach. Do południa bierze udział w trzech, 20-minutowych sesjach po 12-14 okrążeń.

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Kolejne testy i inżynierowie z Suzuki obserwując styl jazdy Patryka i słuchając jego uwag, zmieniają ustawienia zawieszeń. Patryk znowu zaczyna jeździć jeszcze szybciej - w granicach 1min45sek. na okrążenie.

Na jedną z sesji wjeżdża Mistrz Świata GP z 1993 roku, legenda wyścigów - Kevin Shwantz. Panowie robią razem kilka kółek, a po zjechaniu do pit stopu Shwantz tak skomentuje jazdę Patryka: "It was a great ride".

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Zmieniamy opony na bardziej wyścigowe - chociaż o drogowym bieżniku. Patryk znowu napędza się. Obsługa z Suzuki Australia zna ten tor doskonale, a styl jazdy Patryka określa jako bardzo szybki. Zaczynają mierzyć czasy Kosiniaka. Na kolejnym okrążeniu uzyskuje 1min38sek. Zaczynają się gorące dyskusje w paddoku. Australijczycy mówią, że z takim czasem mógłby się ścigać w Mistrzostwach Australii w klasie Superbike i na pewno byłby w pierwszej dziesiątce (a trzeba pamiętać, że jechał na cywilnym motocyklu z lusterkami, kierunkowskazami i światłami oraz na zwykłych oponach).

Cały dzień pozostał w cieniu komentarzy na temat jazdy Patryka „Kosy”. Oznacza to, że nowy GSX-R1000 ma niebywały potencjał wyścigowy. Patryk był nim zachwycony i zwracał uwagę na liniowe oddawanie potężnej mocy, świetny quick shifter, genialną kontrolę trakcji. W komentarzach powiedział, że po 20 okrążeniach na GSX-R 1000 czuł się na nim tak dobrze jak na innym motocyklu po dwóch pełnych sezonach.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg
29.03.2024

Spokojnych i rodzinnych Świąt życzymy wszystkim!

Drogie i Szanowni. Wszystkim dobrych, spokojnych chwil w towarzystwie rodziny. Spokoju także w trasach, które być może właśnie teraz przemierzacie (bez względu czy na dwóch i czterech kołach, czy po żeglownych szlakach). Wszystkiego, co najlepsze od Suzuki Motor Poland! 

Dowiedz się więcej
29.03.2024

Najnowszy Suzuki Swift 1.2 DualJet mild Hybrid już jeździ po drogach Europy – pierwsze wrażenia

Do europejskich portów zawijają statki z nowymi Swiftami produkowanymi w japońskiej fabryce Sagara znajdującej się w pobliżu głównej siedziby Suzuki Motor Corporation w Hamamatsu.

Dowiedz się więcej
22.03.2024

Czwarta (globalna) generacja Swifta zadebiutuje w salonach Suzuki Motor Poland

Suzuki Motor Poland informuje o wprowadzeniu do sprzedaży nowej generacji modelu Swift. To samochód, który w każdych warunkach – na co dzień i na każdym dystansie - gwarantuje przyjemność z jazdy.

Dowiedz się więcej
08.03.2024

Suzuki Moto Szkoła już po raz osiemnasty!

Z ogromną przyjemnością anonsujemy kolejny, już osiemnasty (!) sezon Suzuki Moto Szkoły. Cykl szkoleń dla właścicieli motocykli marki z Hamamatsu zaczynamy w drugiej połowie maja.

Dowiedz się więcej