06.02.2017

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Od naszego przyjazdu temperatura w ciągu dnia wahała się między 30 a 35 stopni, Jednak w dniu przyjazdu Patryka „Kosy” Kosiniaka od godziny 16:00 wisiały nad nami czarne chmury. Rozpoczęła się ulewa stulecia i powstało ryzyko, że testy zostaną przerwane do momentu poprawy pogody. Na szczęście o 6 rano wypogodziło się i mieliśmy optymalne warunki do jazdy. A było tak…

Kosiniak rozpoczyna testy. ABS jest włączony, ma zwykłe, drogowe opony. Jeździ szybko, a nawet za szybko jak na zapoznanie z motocyklem. Po pierwszej sesji inżynierowie Suzuki, oceniając styl jazdy Kosiniaka, decydują się na wyłączenie ABS-u. Patryk jeździ coraz szybciej choć na „cywilnych” oponach. Do południa bierze udział w trzech, 20-minutowych sesjach po 12-14 okrążeń.

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Kolejne testy i inżynierowie z Suzuki obserwując styl jazdy Patryka i słuchając jego uwag, zmieniają ustawienia zawieszeń. Patryk znowu zaczyna jeździć jeszcze szybciej - w granicach 1min45sek. na okrążenie.

Na jedną z sesji wjeżdża Mistrz Świata GP z 1993 roku, legenda wyścigów - Kevin Shwantz. Panowie robią razem kilka kółek, a po zjechaniu do pit stopu Shwantz tak skomentuje jazdę Patryka: "It was a great ride".

Grand Prix Circuit: Kosiniak rozpoczyna testy.

Zmieniamy opony na bardziej wyścigowe - chociaż o drogowym bieżniku. Patryk znowu napędza się. Obsługa z Suzuki Australia zna ten tor doskonale, a styl jazdy Patryka określa jako bardzo szybki. Zaczynają mierzyć czasy Kosiniaka. Na kolejnym okrążeniu uzyskuje 1min38sek. Zaczynają się gorące dyskusje w paddoku. Australijczycy mówią, że z takim czasem mógłby się ścigać w Mistrzostwach Australii w klasie Superbike i na pewno byłby w pierwszej dziesiątce (a trzeba pamiętać, że jechał na cywilnym motocyklu z lusterkami, kierunkowskazami i światłami oraz na zwykłych oponach).

Cały dzień pozostał w cieniu komentarzy na temat jazdy Patryka „Kosy”. Oznacza to, że nowy GSX-R1000 ma niebywały potencjał wyścigowy. Patryk był nim zachwycony i zwracał uwagę na liniowe oddawanie potężnej mocy, świetny quick shifter, genialną kontrolę trakcji. W komentarzach powiedział, że po 20 okrążeniach na GSX-R 1000 czuł się na nim tak dobrze jak na innym motocyklu po dwóch pełnych sezonach.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg
10.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, ODTJ Pomorze 01.06.2019

Suzuki Moto Szkoła to projekt szkoleniowy w którym biorą udział głównie mężczyźni. 1 czerwca te proporcje nieco się zmieniły, bowiem przyjechały do nas "Speed Ladies", pozytywnie zakręcone kobiety na motocyklach.

Dowiedz się więcej
06.06.2019

Katana już w Polsce!

Legendarny naked Suzuki Katana już w czerwcu trafi do polskich salonów sprzedaży. Suzuki ogłasza cenę najnowszego motocykla w portfolio, a wybrane autoryzowane salony sprzedaży zapraszają na dni otwarte, podczas których będzie obowiązywać atrakcyjna oferta specjalna.

Dowiedz się więcej
29.05.2019

Suzuki Moto Szkoła, Tor Łódź, 25.05.2019

Już drugi raz w tym sezonie przeprowadziliśmy szkolenie na Torze Łódź. Tym razem przyjechali do nas motocykliści z Warszawy. Pogoda adekwatnie do obiektu - świetna. Sprawnie zrealizowaliśmy cały program szkoleniowy i po 17.00 powoli wracaliśmy do domu.

Dowiedz się więcej
29.05.2019

Europejskie spotkanie sympatyków motocykli GSX-R

W dniach od 21 do 23 czerwca podczas Międzynarodowych Mistrzostw Motocyklowych Niemiec w Zolder odbędzie się kolejne europejskie spotkanie sympatyków Suzuki serii GSX-R. Organizatorzy zapowiadają wiele niezapomnianych atrakcji, a największą z nich będzie wizyta zespołu Suzuki MotoGP.

Dowiedz się więcej