Suzuki Avenis 125 ma sportowy i wysublimowany styl. Wystarczy usiąść za kierownicą, żeby poczuć, jak jest komfortowy, dobrze wyposażony i że będzie dostarczać mnóstwa radości z jazdy. Jedno naciśnięcie przycisku uruchamia silnik, a potem ruszamy w trasę – od razu przekonacie się, skuter dobrze przyspiesza, jest łatwy w obsłudze, a poruszanie się nim w ruchu miejskim nie jest skomplikowane. Avenis jest cichy, zawieszenie działa płynnie, a zużycie paliwa jest niezwykle niskie. Skuter jest po to, aby dojeżdżać do szkoły lub pracy, do jazdy na zakupy, do załatwiania spraw na mieście, ale także, aby cieszyć się ekscytującymi wypadami do miasta. Nowe Suzuki idealnie pasuje do takich właśnie celów.
Design skutera tworzą ostre, aerodynamiczne linie zaś zaawansowana inżynieria przekłada na możliwości manewrowania oraz łatwe osiąganie maksymalnej prędkości. Avenis 125 został zaprojektowany od zera. Daje poczucie szybkości, dynamiki oraz zwinności tak łatwej do opanowania. Suzuki stworzyło praktyczny, oszczędny skuter do miasta, idealny do dojazdów do pracy, na zakupy, poręczny w ruchu miejskim. Swoim stylem nawiązuje do spuścizny sportowych motocykli japońskiej marki (futurystyczne linie nadwozia, przednie i boczne osłony podkreślające potencjalne osiągi). Avenis 125, począwszy od ostrych linii wysuniętego przodu aż po smukły uniesiony tył, zaprojektowano aby skuter się podobał. Ma dostarczać radości z jazdy, dawać wolności poruszania się na dwóch kołach w połączeniu ze sportowym i wyrafinowanym wyglądem.
Lekkie i sztywne podwozie sprawia, że nowy Avenis staje się królem zatłoczonych miejskich ulic. Łatwe prowadzenie i zwinność to podstawowe cechy, jakie wpływają na komfort użytkowania w mieście. A stosunkowo duży prześwit pozwala na większy kąt pochylenia w zakrętach i ułatwia pokonywanie progów zwalniających bez ryzyka zahaczenia podwoziem o wyższe przeszkody.
Łatwość prowadzenia i wiele rozwiązań podnoszących ergonomię użytkowania czynią z Suzuki Avenis prawdziwego przyjaciela w codziennych miejskich wyprawach.
Rozwój jednostki napędowej Avenisa ma na celu optymalizację efektywności spalania, osiągnięcie względnie dużego współczynnika
kompresji przy zredukowaniu strat wynikających z tarcia, ograniczenie masy oraz hałasu wraz z jednoczesną optymalizacją
przekładni CVT – wszystko, aby generować moc wydajnie i dając kierowcy
satysfakcję z jazdy.
Długość całkowita | 1895 mm |
Szerokość całkowita | 710 mm |
Wysokość całkowita | 1175 mm |
Rozstaw osi | 1265 mm |
Prześwit | 160 mm |
Wysokość siedziska | 780 mm |
Masa własna | 107 kg |
Typ silnika | 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC |
Średnica i skok tłoka | 52,5mm x 57,4mm |
Pojemność silnika | 124 cm³ |
Stopień sprężania | 10,3:1 |
Zasilanie w paliwo | Wtrysk paliwa |
Rozrusznik | Elektryczny + Nożny |
System smarowania | Mokra miska olejowa |
Przekładnia | Automatyczna, CVT |
Zawieszenie - przód | Widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Zawieszenie - tył | Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Pochylenie / wyprzedzenie | 26° 30’ / 89 mm |
Hamulce - przód | Tarczowe |
Hamulce - tył | Bębnowe |
Opona przednia | 90/90-12, bezdętkowa |
Opona tylna | 90/100-10, bezdętkowa |
Układ zapłonowy | Elektroniczny zapłon (tranzystorowy) |
Pojemność zbiornika paliwa | 5,2 l |
Model | Cena | |
---|---|---|
Avenis 125 | 13 900,00 zł |
Model | Cena | |
---|---|---|
Avenis 125 | 13 900,00 zł |
Wybrany dealer skontaktuje się z Tobą, odpowie na Twoje pytania
i przedstawi indywidualną ofertę.
* Pole obowiązkowe.